Algemene voorwaarden
Pure CHIQ is officieel dealer van vele modetassen, portemonnees, sjaals en riemen en hoeden en veel meer. Daarmee maak je jouw totale look helemaal compleet.
In de tassencollectie van Pure CHIQ heb je een ruime keuze aan tassen die matchen bij jouw persoonlijke smaak en garderobe.
We hebben verschillende soorten tassen, van shoppers waar je veel boodschappen in kwijt kunt, stijlvolle handtassen en compacte clutches voor het opbergen van je telefoon, portemonnee en make-up spullen, tot stevige schoudertassen en rugtassen waar je makkelijk je laptop, pennen, papieren en eventuele reisbagage in kunt meenemen.
Bestel- & leveringsinformatie
Bij Pure CHIQ proberen we je jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Ons team werkt daarom iedere dag en avond hard door om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Al onze levertijden zijn inclusief het verwerken en gelden voor werkdagen en zaterdag.
Bij bestellingen van €50,- of meer wordt je bestelling altijd gratis thuisbezorgd. Wij sturen bestellingen aangetekend dat betekent dat er iemand voor de pakket moeten tekenen en de kosten zijn €7,60.
Garantie
Op de handgemaakte leren tassen, portemonnees, accessoires en kleine lederwaren van Pure CHIQ zit één jaar garantie indien er goed met de producten wordt omgegaan.
Slijtage van vachten, slijtage van voeringen en kapotte ritsen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkopende partij niet te verwijten zijn, vallen niet onder de garantie.
Pure CHIQ is niet aansprakelijk voor schade aan persoonlijke eigendommen. Denk hierbij aan het afgeven van tassen aan kleding.
Worden bestellingen ook op zaterdag geleverd?
Ja, PostNL bezorgt ook op zaterdag. Als je op vrijdag voor 16 uur bestelt, leveren wij het zaterdag bij je af.
Wat als mijn bestelling na 24 uur nog niet is afgeleverd?
Bestellingen die voor 16:00 besteld zijn, bezorgen wij binnen 24 uur. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een bestelling één of twee dagen later aankomt. Dit kan te maken hebben met een sorteerfout. Indien je de bestelling na 3 werkdagen nog niet ontvangen hebt, neem dan even contact met ons op.
Niet thuis en aflevertijdstip aanpassen
Maak een account aan (gratis) op MijnPostNL en bepaal zelf het aflevermoment! Je kunt er ook aangeven wat er moet gebeuren als je niet thuis bent tijdens de afleverpoging.
Track & Trace
Zodra je bestelling is verwerkt en ingepakt, krijgt ieder pakket van ons een Track & Trace code. Let op, dit geldt niet voor Rembourszendingen en zendingen die door de brievenbus passen. Deze code wordt naar je toe gemaild, en daarmee kun je jouw pakketje eenvoudig traceren via deze site. Na 20:00 wordt de status bij PostNL geüpdatet en wordt exact zichtbaar op welk moment de postbode bij je langskomt.
Waarom heb ik geen Track & Trace email ontvangen?
Zodra we de bestelling hebben verstuurd (iedere werkdag voor 19:30 versturen we de bestellingen), ontvang je van ons automatisch een e-mailtje met hierin een Track Trace. Als je geen email van ons hebt ontvangen kan het zijn dat deze in je ”Spam” map is belandt, of je hebt de bestelling als gast geplaatst.
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Het kan voorkomen dat het per ongeluk niet is gelukt om je pakket binnen de gestelde levertijd af te leveren. Volg in dat geval de volgende stappen:
• Wacht nog één dag af. Misschien is je pakket gewoon iets later.
• Gebruik de Track Trace code in je bevestigingsmail om te kijken waar je pakket zich zou moeten bevinden. Het is mogelijk dat de levering is verschoven.
• Zou het bezorgd moeten zijn? Controleer of je je adresgegevens goed hebt ingevuld.
• Zijn je adresgegevens goed ingevuld? Controleer dan of er een niet thuis-bericht van PostNL in je brievenbus ligt. Het pakketje is dan mogelijk bij de buren bezorgd of wordt op een later moment opnieuw aan je aangeboden.
• Nog steeds geen succes? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Verzendingen naar het buitenland
Wij verzenden pakketten ook naar het buitenland. Wanneer je bij bestelling de adresgegevens hebt ingevuld, berekent het systeem automatisch de verzendkosten. De levertijden kunnen wel langer zijn voor landen buiten de Benelux.
Bestelling annuleren?
Heeft u een foutje gemaakt bij het kiezen van een product of u wilt uw bestelling om een andere reden annuleren? Neem dan binnen de openingstijden telefonisch contact met ons op. Doet u dit per e-mail, is er een grote kans dat het te laat wordt gezien door ons team waardoor uw bestelling al verzonden kan zijn. Na het annuleren van de bestelling krijgt u het bedrag binnen 3 werkdagen teruggestort op uw rekening.
Ruilen & Retourneren
Wij verkopen onze producten met de achterliggende gedachte om extra kwaliteit en beleving toe te voegen aan onze assortimenten! Dit voeren wij door tot in onze klantenservice. Zo hanteren wij een niet goed, geld terug policy waarbij de bestelling zonder opgaaf van reden binnen 5 dagen retour gestuurd kan worden. Met deze extra lange retour periode heb je alle tijd om na te denken over je keuze. Let wel, het product dient dan niet in gebruik te zijn genomen en in originele staat en niet uitgepakt zijn.
Iets retour sturen is al vervelend, daarom willen we het je extra gemakkelijk maken door middel van 3 simpele stappen:
Stap 1. Meld je retour bij ons aan via onze webshop.
• Vergeet niet je ordernummer erbij te vermelden.
• Is er iets kapot / beschadigd? Stuur dan altijd een duidelijke foto mee!
• Vermeld in het email onderwerp: ”Retour”
• Je betaald zelf de retour kosten en de kosten zijn :
Nederland €7,60
België €8,50
Overige landen – Afhankelijk van lokaal postkantoor
• Verpak alles zorgvuldig zodat goed beschermd is tijdens vervoer!
Algemene retour voorwaarden:
• Er worden geen retour producten aangenomen die gebruikt zijn.
• Nieuwe en ongebruikte producten kunnen geruild of terugbetaald worden zonder enige reden binnen 72 uur na aankoop. Daar doen we niet moeilijk over! Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour crediteren!
• Producten die beschadigd zijn tijdens vervoer dienen binnen 72 uur na ontvangst te worden gemeld per email of contactformulier.
• Alle producten, die je langer dan 72 uur na ontvangst van het product aangeeft, worden niet in behandeling genomen.
• Verstuur de product(en) binnen 72 uur na aanmelding van je retour.
• Producten die beschadigd zijn door de gebruiker kunnen niet geretourneerd worden. Wij controleren hierop bij ontvangst.
• Voor producten die een klein gebrek of imperfectie vertonen en waarvan je het niet nodig vindt deze te retourneren, kan indien gewenst, een tegoedbon gegeven worden.
• Beschadigde producten niet terugsturen zonder onze toestemming. Stuur eerst een foto ter beoordeling aan ons toe.
• Binnen 14 dagen na aanmelding van het retour, storten wij het bedrag aan je terug. Uiteraard moeten we wel eerst het retour hebben ontvangen. In het retourportaal kun je de status zien van je retour.
• Vermeld hierbij indien mogelijk een reden van retourneren. Dit helpt ons, onze producten en service te verbeteren!
Wanneer heb ik het recht op gratis retourneren?
Als u een verkeerd product hebt ontvangen. Dit moet echter binnen 72 uur vermeld worden per mail waarbij ook het ordernummer wordt doorgegeven.
Als u een beschadigd product hebt ontvangen. Dit moet echter binnen 72 uur vermeld worden per mail waarbij ook het ordernummer wordt doorgegeven.
Gratis verzonden producten die retour worden verzonden waarvan de klant verkeerde keuze heeft gemaakt of de bestelling wilt annuleren, zijn de verzendkosten voor de rekening van de klant. (elke bestelling boven de €50,- euro draagt Pure CHIQ €7,60 verzendkosten aan post.nl).
Wat moet ik doen als de producten beschadigd zijn aangekomen?
We maken een onderscheid tussen imperfecties / beschadigingen / oneffenheden en echte gebreken / defecten.
Als een product gebroken is aangekomen meld het direct of max binnen 72 uur, maak dan een foto en mail dit aan ons toe zodat wij dit verder kunnen verwerken. Gebroken items niet terugsturen zonder onze instemming, meldingen die na 72 uur binnen komen wordt niet in behandeling genomen.
**De verzendkosten onder € 50,- euro en de retourkosten zijn voor de rekening van de klant!!**
Welk bedrag krijg ik terugbetaald?
Bij het terugsturen van de gehele bestelling: Het gehele aankoopbedrag excl. verzendkosten. Bij het terugsturen van een gedeelte van de bestelling: Het aankoopbedrag van de retourproducten excl. verzendkosten. De retourkosten hierboven genoemd zullen verrekend worden met het terug te betalen bedrag.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
De uitbetaling door onze payment provider vindt plaatst via dezelfde betaalmethode en vindt plaats binnen 14 dagen na aanmelding van je retour!
CONTACT
info@purechiq.nl
06-30657575
Telefonisch bereikbaar en geopend op
Maandag t/m zaterdag van 9:00 tot 17:00
Zondag gesloten
In de tassencollectie van Pure CHIQ heb je een ruime keuze aan tassen die matchen bij jouw persoonlijke smaak en garderobe.
We hebben verschillende soorten tassen, van shoppers waar je veel boodschappen in kwijt kunt, stijlvolle handtassen en compacte clutches voor het opbergen van je telefoon, portemonnee en make-up spullen, tot stevige schoudertassen en rugtassen waar je makkelijk je laptop, pennen, papieren en eventuele reisbagage in kunt meenemen.
Bestel- & leveringsinformatie
Bij Pure CHIQ proberen we je jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Ons team werkt daarom iedere dag en avond hard door om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Al onze levertijden zijn inclusief het verwerken en gelden voor werkdagen en zaterdag.
Bij bestellingen van €50,- of meer wordt je bestelling altijd gratis thuisbezorgd. Wij sturen bestellingen aangetekend dat betekent dat er iemand voor de pakket moeten tekenen en de kosten zijn €7,60.
Garantie
Op de handgemaakte leren tassen, portemonnees, accessoires en kleine lederwaren van Pure CHIQ zit één jaar garantie indien er goed met de producten wordt omgegaan.
Slijtage van vachten, slijtage van voeringen en kapotte ritsen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkopende partij niet te verwijten zijn, vallen niet onder de garantie.
Pure CHIQ is niet aansprakelijk voor schade aan persoonlijke eigendommen. Denk hierbij aan het afgeven van tassen aan kleding.
Worden bestellingen ook op zaterdag geleverd?
Ja, PostNL bezorgt ook op zaterdag. Als je op vrijdag voor 16 uur bestelt, leveren wij het zaterdag bij je af.
Wat als mijn bestelling na 24 uur nog niet is afgeleverd?
Bestellingen die voor 16:00 besteld zijn, bezorgen wij binnen 24 uur. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een bestelling één of twee dagen later aankomt. Dit kan te maken hebben met een sorteerfout. Indien je de bestelling na 3 werkdagen nog niet ontvangen hebt, neem dan even contact met ons op.
Niet thuis en aflevertijdstip aanpassen
Maak een account aan (gratis) op MijnPostNL en bepaal zelf het aflevermoment! Je kunt er ook aangeven wat er moet gebeuren als je niet thuis bent tijdens de afleverpoging.
Track & Trace
Zodra je bestelling is verwerkt en ingepakt, krijgt ieder pakket van ons een Track & Trace code. Let op, dit geldt niet voor Rembourszendingen en zendingen die door de brievenbus passen. Deze code wordt naar je toe gemaild, en daarmee kun je jouw pakketje eenvoudig traceren via deze site. Na 20:00 wordt de status bij PostNL geüpdatet en wordt exact zichtbaar op welk moment de postbode bij je langskomt.
Waarom heb ik geen Track & Trace email ontvangen?
Zodra we de bestelling hebben verstuurd (iedere werkdag voor 19:30 versturen we de bestellingen), ontvang je van ons automatisch een e-mailtje met hierin een Track Trace. Als je geen email van ons hebt ontvangen kan het zijn dat deze in je ”Spam” map is belandt, of je hebt de bestelling als gast geplaatst.
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Het kan voorkomen dat het per ongeluk niet is gelukt om je pakket binnen de gestelde levertijd af te leveren. Volg in dat geval de volgende stappen:
• Wacht nog één dag af. Misschien is je pakket gewoon iets later.
• Gebruik de Track Trace code in je bevestigingsmail om te kijken waar je pakket zich zou moeten bevinden. Het is mogelijk dat de levering is verschoven.
• Zou het bezorgd moeten zijn? Controleer of je je adresgegevens goed hebt ingevuld.
• Zijn je adresgegevens goed ingevuld? Controleer dan of er een niet thuis-bericht van PostNL in je brievenbus ligt. Het pakketje is dan mogelijk bij de buren bezorgd of wordt op een later moment opnieuw aan je aangeboden.
• Nog steeds geen succes? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Verzendingen naar het buitenland
Wij verzenden pakketten ook naar het buitenland. Wanneer je bij bestelling de adresgegevens hebt ingevuld, berekent het systeem automatisch de verzendkosten. De levertijden kunnen wel langer zijn voor landen buiten de Benelux.
Bestelling annuleren?
Heeft u een foutje gemaakt bij het kiezen van een product of u wilt uw bestelling om een andere reden annuleren? Neem dan binnen de openingstijden telefonisch contact met ons op. Doet u dit per e-mail, is er een grote kans dat het te laat wordt gezien door ons team waardoor uw bestelling al verzonden kan zijn. Na het annuleren van de bestelling krijgt u het bedrag binnen 3 werkdagen teruggestort op uw rekening.
Ruilen & Retourneren
Wij verkopen onze producten met de achterliggende gedachte om extra kwaliteit en beleving toe te voegen aan onze assortimenten! Dit voeren wij door tot in onze klantenservice. Zo hanteren wij een niet goed, geld terug policy waarbij de bestelling zonder opgaaf van reden binnen 5 dagen retour gestuurd kan worden. Met deze extra lange retour periode heb je alle tijd om na te denken over je keuze. Let wel, het product dient dan niet in gebruik te zijn genomen en in originele staat en niet uitgepakt zijn.
Iets retour sturen is al vervelend, daarom willen we het je extra gemakkelijk maken door middel van 3 simpele stappen:
Stap 1. Meld je retour bij ons aan via onze webshop.
• Vergeet niet je ordernummer erbij te vermelden.
• Is er iets kapot / beschadigd? Stuur dan altijd een duidelijke foto mee!
• Vermeld in het email onderwerp: ”Retour”
• Je betaald zelf de retour kosten en de kosten zijn :
Nederland €7,60
België €8,50
Overige landen – Afhankelijk van lokaal postkantoor
• Verpak alles zorgvuldig zodat goed beschermd is tijdens vervoer!
Algemene retour voorwaarden:
• Er worden geen retour producten aangenomen die gebruikt zijn.
• Nieuwe en ongebruikte producten kunnen geruild of terugbetaald worden zonder enige reden binnen 72 uur na aankoop. Daar doen we niet moeilijk over! Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour crediteren!
• Producten die beschadigd zijn tijdens vervoer dienen binnen 72 uur na ontvangst te worden gemeld per email of contactformulier.
• Alle producten, die je langer dan 72 uur na ontvangst van het product aangeeft, worden niet in behandeling genomen.
• Verstuur de product(en) binnen 72 uur na aanmelding van je retour.
• Producten die beschadigd zijn door de gebruiker kunnen niet geretourneerd worden. Wij controleren hierop bij ontvangst.
• Voor producten die een klein gebrek of imperfectie vertonen en waarvan je het niet nodig vindt deze te retourneren, kan indien gewenst, een tegoedbon gegeven worden.
• Beschadigde producten niet terugsturen zonder onze toestemming. Stuur eerst een foto ter beoordeling aan ons toe.
• Binnen 14 dagen na aanmelding van het retour, storten wij het bedrag aan je terug. Uiteraard moeten we wel eerst het retour hebben ontvangen. In het retourportaal kun je de status zien van je retour.
• Vermeld hierbij indien mogelijk een reden van retourneren. Dit helpt ons, onze producten en service te verbeteren!
Wanneer heb ik het recht op gratis retourneren?
Als u een verkeerd product hebt ontvangen. Dit moet echter binnen 72 uur vermeld worden per mail waarbij ook het ordernummer wordt doorgegeven.
Als u een beschadigd product hebt ontvangen. Dit moet echter binnen 72 uur vermeld worden per mail waarbij ook het ordernummer wordt doorgegeven.
Gratis verzonden producten die retour worden verzonden waarvan de klant verkeerde keuze heeft gemaakt of de bestelling wilt annuleren, zijn de verzendkosten voor de rekening van de klant. (elke bestelling boven de €50,- euro draagt Pure CHIQ €7,60 verzendkosten aan post.nl).
Wat moet ik doen als de producten beschadigd zijn aangekomen?
We maken een onderscheid tussen imperfecties / beschadigingen / oneffenheden en echte gebreken / defecten.
Als een product gebroken is aangekomen meld het direct of max binnen 72 uur, maak dan een foto en mail dit aan ons toe zodat wij dit verder kunnen verwerken. Gebroken items niet terugsturen zonder onze instemming, meldingen die na 72 uur binnen komen wordt niet in behandeling genomen.
**De verzendkosten onder € 50,- euro en de retourkosten zijn voor de rekening van de klant!!**
Welk bedrag krijg ik terugbetaald?
Bij het terugsturen van de gehele bestelling: Het gehele aankoopbedrag excl. verzendkosten. Bij het terugsturen van een gedeelte van de bestelling: Het aankoopbedrag van de retourproducten excl. verzendkosten. De retourkosten hierboven genoemd zullen verrekend worden met het terug te betalen bedrag.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
De uitbetaling door onze payment provider vindt plaatst via dezelfde betaalmethode en vindt plaats binnen 14 dagen na aanmelding van je retour!
CONTACT
info@purechiq.nl
06-30657575
Telefonisch bereikbaar en geopend op
Maandag t/m zaterdag van 9:00 tot 17:00
Zondag gesloten